Ons adres voor retouren:
HONDA4.nl - Rene
Dit document bevat de voorwaarden voor verzenden en retourneren.
Lees deze tekst aandachtig voordat u tot bestellen over gaat.
U wordt tijdens het bestel proces gewezen op deze voorwaarden.
Verzenden Verzendmethode Wij verzenden door gebruik te maken van de diensten van TNT Post voor zendingen in Nederland, en DPD voor verzendingen naar België/Frankrijk/Duitsland. Voor verzenden hebben wij een contract met de betreffende vervoerders. Over de verzendkosten dienen wij BTW af te dragen (21%). Deze BTW is al opgenomen in het bedrag wat door de winkelsoftware wordt uitgerekend.
Verzendmoment Zodra de betaling binnen is gaat de levering op de post, mits alle onderdelen voorradig zijn.
Deelleveringen Als blijkt dat er een onaanvaardbare vertraging is zal in overleg met de klant vast een deellevering worden gedaan. Deze deellevering moet dan wel “nut” hebben (in de zin van: het heeft geen nut om 3 zuigerverensets op te sturen, om later een 4e set af te zenden. Een reparatie project wint daar geen tijd mee).
Retourneren Partikulieren In alle onderstaande gevallen kan een onderdeel worden geretourneerd. Het beste is om VOOR verzending eerst contact op te nemen, niet in alle gevallen hoeft het onderdeel te worden geretourneerd. Bij alle retourzendingen dient een kopie van de factuur te worden toegevoegd. Retourzendingen zonden documentatie kunnen door ons niet in behandeling worden genomen. NB. Indien u een onderdeel retour stuurt waarvan het bedrag dient te worden terug gestort, vermeld dan de naam van de rekeninghouder en het banknummer.
Retourneren Bedrijven Identiek aan retourneren voor partikulieren, met dien verstande dat we een re-stockingfee van 10% in rekening brengen.
Beschadiging Indien een onderdeel na het uitpakken blijkt te zijn beschadigd, dient dit te worden geretourneerd aan HONDA4.nl. HONDA4.nl zal de verzendkosten vergoeden, en zorg dragen voor een nieuw onderdeel.
Foutief geleverd Indien het onderdeel door ons foutief is geleverd, kan het worden teruggestuurd. Alle verzendkosten komen dan voor rekening van HONDA4.nl.
Foutief besteld Het kan natuurlijk ook zijn dat een onderdeel door de klant verkeerd is besteld, of dat per abuis het verkeerde aantal is aangegeven tijdens de bestelling. Die onderdelen kunnen dan worden teruggestuurd, de verzendkosten zijn echter voor rekening klant.
Zonder opgaaf reden (retourrecht) Wanneer het geleverde product toch niet is gewenst kan dit worden geretourneerd binnen 10 werkdagen na levering. Als afleverdatum geldt de datum die Track&Trace aangeeft voor de betreffende Code van het pakket (3SYCEE9******). Het product dient in de originele ongeopende verpakking teruggestuurd te worden naar Honda4.nl. Na ontvangst en controle zal het bedrag exclusief verzendkosten worden gecrediteerd. Alle kosten van retourzending zijn kosten koper. (Indien het een verzending betreft zonder code geldt een retourrecht van 15 dagen na verzenddatum).
UITZONDERING OP DIT RETOURRECHT
Elektrische onderdelen Alle elektrische delen kunnen in geen enkel geval worden geretourneerd.
Nieuwe en gemonteerde onderdelen Hieronder worden verstaan onderdelen die bij ons nieuw zijn gekocht, en na aankoop op de motor van de klant zijn gemonteerd geweest.
Gebruikte onderdelen Alle gebruikte onderdelen kunnen in geen enkel geval worden geretourneerd. HONDA4.nl geeft op verzoek alle informatie die nodig is om redelijkerwijs een gebruikt onderdeel op afstand te kunnen beoordelen. Indien de klant niet het gevoel heeft deze beoordeling naar behoren te kunnen uitvoeren, raden wij af dit onderdeel te kopen. Uiteraard kan het onderdeel in onze loods ter plekke worden beoordeeld, er is dan echter geen sprake meer van “kopen op afstand”. NB. Wij verkopen geen defecte of zwaar versleten onderdelen.
Speciaal bestelde onderdelen Alle onderdelen waarbij bij het uitchecken de vermelding “low stock” wordt aangegeven. Deze onderdelen worden speciaal op klantenorder besteld.
Overige Onderdelen Alle onderdelen waarbij in de webwinkel is aangegeven dat HONDA4.nl geen retouren accepteert.
IETS VERGETEN TE BESTELLEN
Als u uw bestelling heeft afgerond, en u komt erachter dat u iets vergeten bent te bestellen, kunt u deze bestelling gewoon plaatsen als een nieuwe bestelling. Klik hierbij opnieuw "versturen" aan. De grootte van de onderdelen bepaald of de levering een brievenbus pakket of een gewoon pakket wordt. Afhankelijk van de uiteindelijke verzend methode storten wij het teveel betaalde bedrag terug op uw rekening.
In Sommige gevallen kunt u "afhalen in winkel" aanklikken, maar dit uitsluitend in overleg met ons.
Let op: als de status van uw bestelling "verzonden" is kunnen we uiteraard niets meer toevoegen.